Scorekaarten

De eerste scorekaart die u loopt dient u aan ons op te sturen. Dat kan door een foto/scan aan ons te e-mailen. Nadat wij uw eerste scorekaart hebben verwerkt ontvangt u de inloggegevens om scorekaarten in ons systeem in te voeren. Alle volgende kaarten dient u dus zelf in ons systeem in te voeren.

Scorekaarten voert u zelf in ons systeem in door eerst in te loggen met uw gegevens en daarna te kiezen voor “kaarten”.

Handicappas

U ontvangt slechts één keer per jaar (begin maart) een nieuwe handicappas. Hierop staat uw handicap op 31-12 van het voorgaande jaar. U bent zelf verantwoordelijk voor de opgave van de juiste actuele handicap bij een wedstrijd etc. Deze actuele handicap wordt steeds zichtbaar in het overzicht bij “kaarten” nadat u een nieuwe kaart heeft ingevoerd.

Golf.nl app

U kunt uw scores ook verwerken via de app van de NGF. Navigeer via de browser van uw smartphone naar https://www.golf.nl/app/ en installeer de app op uw smartphone. Nadat u zich heeft aangemeld kunt u scorekaarten via de app invoeren. Let op! Ook de marker dient zich aan te melden via de app. Alle scores die via de app zijn ingevoerd worden automatisch in ons systeem geïmporteerd. Onze ervaring is dat de app erg handig werkt.

AL ONZE LOCATIES
18+ DOOR HEEL NEDERLAND